סקרי חוויית משתמש

בוחן את חווית השימוש במערכות טכנולוגיות, אתרי אינטרנט ואפליקציות.

סקרים בבתי חינוך

סקרי הורים ומורים בוחנים את שביעות הרצון מבית הספר ומחוברות.

סקרי תדמית חברה ומותג

בוחן את האופן שבו הלקוחות וצרכנים תופסים את החברה והמוצר.

סקרי סטודנטים

סקרי סטודנטים ובוגרים בוחנים את חווית הלימוד בקמפוס, אפקטיביות לימודים.

סקרי שביעות רצון לקוחות

בוחן את שביעות רצון הלקוחות מהמוצרים ומאיכות השירות.

סקרים לסטארטאפים

בוחנים את הקונספט של המוצר, חווית משתמש ונכונות להשתמש במוצר.

סקרי הלקוחות של מתודה מהווים כלי ארגוני בהבנת צרכי הלקוח, אמידת חווית השירות ומתן מענה הולם לציפיות הלקוח מהחברה, המוצר והשירות. תרבות ארגונית של סקרים ומדידה קבועה של חוויית הלקוחות מעבירים ללקוחות את המסר שהחברה קשובה ללקוחות ולאופן שבו את חווים את המוצרים והשירות. הסקרים מאפשרים לחברה לאמוד אמפירית את נקודות החוזק והתורפה במוצרים, בחוויית השימוש ובאיכות השירות ולבנות תכנית עבודה יעילות. מדידת שינויים לאורך זמן בפרמטרים של שביעות רצון הלקוחות מהווה בסיס לבניית אמון והתקשרות ארוכת טווח ולהתערבות ארגונית יעילה בקשר עם הלקוח. תהליך הסקר מתחיל בשיחה לאפיון צרכי הארגון ובניית תכנית מחקר תפורה אישית, הגדרת משתני המחקר והתאמת השאלונים של מתודה לארגון. איסוף הנתונים בסקר מבוצע באמצעות שאלונים אינטרנטיים. עיצוב השאלונים מבוסס על עקרונות למחשוב שאלונים ידידותיים למרואיין. השאלון מתורגם לשפות שונות במערכי מחקר גלובליים. בשלב המסכם של הסקר מבוצע ניתוח סטטיסטי של נתוני הסקר ברמות התייחסות מותאמות לארגון. נתוני הסקר ותובנות המחקר מסוכמים במצגות הנהלה ידידותיות לקורא.

© 2016 by Metoda Surveys 

09.7437924

054.4530128